Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja
1. Opći uvjeti poslovanja reguliraju pravne odnose između društva Centar Mikrobiom d.o.o., Zagreb, Jablanska 82, VAT: HR48204496474 u daljnjem tekstu: Prodavatelj i Klijenta kao korisnika paketa usluga vezanih uz organizaciju obavljanja laboratorijske usluge od strane biotehnološkog laboratorija BIOMES GmbH, Wildau, Schwartzkopfstr. 1, VAT: DE350601086– u nastavku: Izvršitelj laboratorijske usluge i kao korisnika usluga kupljenih preko mrežnih stranica Prodavatelja.
2. Sva komunikacija između Klijenta i Prodavatelja odvija se pisanim putem e-maila a prigovori, zahtjevi i pritužbe kao i odgovori na njih dostavljaju se zakonom propisanim rokovima i to Zakonom o zaštiti potrošača, Općom uredom o zaštiti osobnih podataka i slično.
3. Mrežna stranica www.ccm.hr sadrži informacije o uslugama tvrtke Centar Mikrobiom d.o.o., te služi kao elektroničko prodajno mjesto – Internet trgovina.
4. Opći uvjeti poslovanja tvrtke Centar Mikrobiom i Internet trgovine www.ccm.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti osobnih podataka i odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka – Uredbe (EU) 2016/679, i Zakonom o elektroničkoj trgovini.
5. Kupnju usluga moguće je izvršiti na području Republike Hrvatske.
6. Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna osoba, za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njegovi zakonski zastupnici ili skrbnici.
7. Korištenjem usluga mrežnih stranica www.ccm.hr Klijent prihvaća uvjete prodaje, odnosno prima na znanje predugovorne obavijesti sadržane u tekstu na mrežnim stranicama, uključujući ove Opće uvjete poslovanja. Ako Klijent nije suglasan s uvjetima, moli se da mrežne stranice ne koristi i ne kupuje usluge ponuđene na njoj.
8. Sve usluge prikazane su na mrežnim stranicama Prodavatelja i ne predstavljaju pravno obvezujuću ponudu, već poziv na kupnju usluga (invitatio ad offerendum) u smislu predugovornih obavijesti. Sve ključne informacije o uslugama, uključujući glavna obilježja, specifikacije i cijene usluge prikazane su na mrežnim stranicama Prodavatelja zasebno za svaku uslugu. Kupnjom usluga putem internetske trgovine smatra se kako je Klijent pročitao i primio na znanje sve predugovorne obavijesti slijedom toga prihvatio iste i Opće uvjete poslovanja.
9. U procesu kupnje (izrada korisničkog profila, aktivacija usluga) klijent je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja obrazaca potrebnih za kupnju. Registracija ili korisnički profil kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Klijent je obvezan čuvati podatke o svojoj lozinci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa. Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog članka, Prodavatelj zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički profil Klijenta, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.
10. Klijent će mrežne stranice Prodavatelja koristiti isključivo u skladu s pozitivnim propisima za pregled objavljenih sadržaja, kupnju dostupnih proizvoda predavanjem pravno valjanih narudžbi i komunikaciju s Prodavateljem. Prodavatelj zadržava pravo neisporuke usluga ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.
11. Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati sadržaj ove Opće uvjete poslovanja, asortiman usluga, cijene istih, druge podatke vezane uz internetsku trgovinu kao i sav ostali sadržaj. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici. Zbog toga je Klijent dužan prije svake kupnje pregledati sadržaj mrežnih stranica uključujući Opće uvjete poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja od bilo kakve odgovornosti.
12. Kupoprodajni ugovor koji Klijent sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji usluge na daljinu koji je konzumiran isporukom usluge i njezinih komponenti te izvršenim plaćanjem od strane Klijenta, u slučaju da ne bude raskinut. Sve predugovorne obavijesti sukladno članku 7. sastavni su dio ugovora.
13. Kako bi kupio uslugu preko mrežnih stranica Prodavatelja Klijent je dužan registrirati se kroz kreiranje korisničkog profila. Za izradu korisničkog profila Klijent je potreban unijeti iduće osobne podatke:
a. Ime i prezime
b. Mail adresa
c. Lozinka
14. Podaci korišteni za izradu korisničkog profila služe isključivo za obavljanje kupnje usluge na mrežnim stranicama Prodavatelja te se koriste bez dodatne privole Klijenta. Upotreba podataka korištenih za izradu korisničkog profila u sve druge svrhe (marketing, analitika, prodaja) uvjetovana je davanjem jasne privole Klijenta kroz pristanak na Politiku privatnosti u kasnijoj fazi procesa kupnje, koja u svakom trenutku može biti povučena od strane Klijenta. Podaci korišteni za izradu korisničkog profila ostaju spremljeni sve do zatvaranja korisničkog profila od strane Klijenta.
15. Nakon što stvori korisnički profil Klijent odabire na mrežnim stranicama Prodavatelja uslugu koju želi kupiti te time potvrđuje kako je prihvatio predugovorne obavijesti o određenoj usluzi, odnosno kako je upoznat i suglasan s istima. Klikom na odgovarajući gumb na mrežnoj stranici Klijent započinje proces kupnje. Tokom procesa kupnje Klijent bira način plaćanja između direktnog plaćanja na transakcijski račun ili kartičnog plaćanja preko međunarodno akreditiranog payment gateway sustava Stripe koja ima sve potrebne sigurnosne certifikate za provedbu kartičnog plaćanja (SLS). Prije finalizacije kupnje usluge Klijent klikom potvrđuje pristanak na Opće uvjete poslovanje te Politiku privatnosti.
16. Klikom na gumb u završnom koraku kupnje usluge Klijent se pravno obvezuje na kupnju usluge koju je odabrao na mrežnim stranicama Prodavatelja te time iskazuje svoju spremnost na sklapanje kupoprodajnog ugovora s Prodavateljom. Poduzimanjem ovog koraka Klijent se obvezuje avansno platiti odabranu uslugu u iznosu istaknutom na mrežnim stranicama Prodavatelja. Klijent ovisno o odabrano načinu plaćanja uplatu vrši direktno na transakcijski račun tvrtke Centar Mikrobiom d.o.o. na IBAN:
HR7923600001102971495, SWIFT:ZABAHR2X u Zagrebačkoj banci ili indirektno preko payment gateway sustava Stripe Inc. koristeći opcije kartičnog plaćanja. Neposredno nakon dospijeća primitka uplate Klijenta na transakcijski račun Prodavatelja Klijent prima mail o potvrdi o uplati i kupnji odgovarajuće usluge kojim se finalizira kupoprodajni ugovor te se isti smatra pravno valjano sklopljen. Klijent je dužan provjeriti mapu za „junk“-mail svog pružatelja mail adrese.
17. Po primitku potvrde elektroničkom poštom od strane Prodavatelja Klijent je dužan unijeti osobne podatke kako bi aktivirao kupljenu uslugu na korisničkom profilu na mrežnim stranicama Prodavatelja. Za aktivaciju usluge potrebno je unijeti iduće osobne podatke:
a. Adresa
b. Zdravstveni podaci (bolesti, terapija, alergije)
c. Podaci o navikama (prehrana, san, stres, tjelovježba)
18. Prodavatelj se obvezuje za Klijenta obaviti, organizirati, i koordinirati niz povezanih usluga koje čine jednu cjelinu – u daljnjem tekstu:aktivacija usluge, kako bi se Klijentu osiguralo izvršenje kupljene usluge od strane Izvršitelja laboratorijske usluge. Prodavatelj aktivaciju usluge vrši u poslovnom prostoru sukladno Zakonu o zaštiti podataka. Klijent se obvezuje platiti sveukupni paket sluga kroz jednu ukupnu, paušalnu cijenu, utvrđenu cjenikom Prodavatelja, koji vrijedi na dan naručivanja i avansnog plaćanja usluge. Klijent je dužan unosom informacija na svom korisničkom profilu definirati način aktivacija usluge od strane Prodavatelja.
19. Prodavatelj uvjetovan aktualnim stanjem informatičke tehnologije ne može garantirati funkcioniranje internetske komunikacije kroz mrežne stranice Prodavatelja bez ispada u svakom trenutku svog poslovanja. Stoga Prodavatelj nije odgovoran za eventualne štete za Klijenta proizašle iz manjkavosti internetske komunikacije između Prodavatelja i Klijenta.
20. Prodavatelj ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih Klijentu za pristup mrežnim stranicama Prodavatelja.
21. U okviru paketa usluga, Prodavatelj: predaje Klijentu upute i pribor Izvršitelja usluga za uzimanje i transport uzoraka za analizu, u daljnjem tekstu komponenta usluge, organizira transport uzoraka laboratorijske usluge radi provođenja analize, preuzima nalaze na engleskom jeziku od Izvršitelja laboratorijske usluge, te dostavlja nalaz Klijentu. Uz to Prodavatelj Klijentu izdaje vlastiti nalaz interpretacije analize na hrvatskom jeziku. U cijenu paketa usluga utvrđenu cjenikom Prodavatelja uključenu su sve gore navedene usluge.
22. Prodavatelj ne obavlja medicinske usluge, već obavlja isključivo organizaciju obrade materijala uključujući sve pomoćne aktivnosti te koordinaciju odnosa s Izvršiteljem laboratorijske usluge u Saveznoj Republici Njemačkoj kao i usluge prijevoda i interpretacije nalaza za Klijenta.
23. Prodavatelj Klijentu osigurava informacije o funkcioniranju paketa usluge koju pruža Prodavatelj i Izvršitelj laboratorijske usluge te Klijentu daje u obliku dokumenta isporučenog nakon kupnje usluge detaljne upute za upotrebu cijele usluge i svih komponenta usluga.
24. Laboratorijskom uslugom prema ovom ugovoru smatra se usluga analize Izvršitelja laboratorijske usluge koju taj obavlja u skladu s najvišim europskim standardima te ih, pod nadzorom nadležnih njemačkih institucija, Izvršitelj laboratorijske usluge redovito pruža. Informacije o usluzi su objavljene na mrežnim stranicama Prodavatelja te se ažuriraju u skladu sa svakom promjenom u ponudi usluga Izvršitelja usluga.
25. Usluge biotehnološkog laboratorija koje su obuhvaćene paketom usluga iz ovog ugovora, odnose se isključivo na analizu stolice za čije uzimanje nije potrebna intervencija medicinskog osoblja.
26. Ponuđene usluge potrebno je shvatiti isključivo s aspekta prevencije i održavanja i njege tijela. Usluge obuhvaćene ovim uvjetima nisu medicinske te djelatnost Prodavatelja nije iz domene zdravstvene skrbi. Sukladno tome se Prodavatelj ograničava od svake odgovornosti i obaveza koje proizlaze iz zakonskih propisa koje definiraju zdravstvenu skrb.
27. Klijent biva informiran nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora elektronskom poštom i/ili telefonski o uvjetima konzumacije kupljenih usluga i njezinih komponenti (dostava, preuzimanje).
28. Prodavatelj je dužan osigurati dostavu naručenog nalaza Izvršitelja laboratorijske usluge Klijentu u najkraćem mogućem roku od dana otpreme uzorka na analizu Izvršitelju laboratorijske usluge, a najkasnije u roku od 42 dana, uključujući nalaz Prodavatelja na hrvatskom jeziku.
29. Cjenik paketa usluga za svaku pojedinu uslugu istaknut je na mrežnim stranicama Prodavatelja kao predugovorna obavijest. Istaknute cijene konačne su cijene za Klijenta i odnose na cijeli paket, koji obuhvaća sve kupljene usluge: cijenu usluge Izvršitelja laboratorijske usluge, organizacijskih i pomoćnih usluga Prodavatelja, troškove prijevoza, poštarine i druge pripadajuće troškove, cijenu nalaza Prodavatelja. U konačnu maloprodajnu cijenu uslugu uračunat je i pored na dodanu vrijednost (PDV).
30. Naknada istaknuta u cjeniku, naplaćuje se od Klijenta avansno prilikom kupnje odgovarajuće usluge na mrežnim stranicama Prodavatelja.
31. Klijent ima pravo na povrat troška usluge u slijedećim slučajevima:
a. Isporuka usluge koju nije moguće naručiti
b. Isporuka usluge čija komponenta ima grešku ili oštećenje
c. Ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
32. U slučaju kad komponenta usluge ima nedostatak, a Klijent je pravovremeno izvijestio Prodavatelja o istom, Klijent može tražiti zamjenu komponente unutar kupljene usluge. U slučaju da komponenta usluge ima vidljivo oštećenje, ili je Klijent pokušao prepraviti ili popraviti komponentu odnosno je oštećenje nastalo zbog neprikladne upotrebe, protivno uputama iz članka 19., nije moguće zamijeniti.
33. Prodavatelj te svi njegovi radnici dužni su čuvati kao profesionalnu tajnu sve što u obavljanju svog posla eventualno saznaju o zdravstvenom stanju Klijenta. Prodavatelj osigurava zaštitu privatnosti klijenta. Klijent osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci klijenta potrebni u procesu realizacije tražene usluge, koristit će se za daljnju međusobnu komunikaciju. Prodavatelj se obvezuje s posebnom pažnjom čuvati osobne podatke klijenta te ih ne smije priopćiti trećim osobama, osim Izvršitelju laboratorijske usluge u svrhu realizacije tražene usluge. Prodavatelj smije osobne podatke klijenta priopćiti trećim osobama, samo s odobrenjem Klijenta ili na zahtjev nadležnog tijela javne vlasti.
34. Prodavatelj odgovara za štetu koja bi Klijentu nastala neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na samu uslugu i organiziranje usluga predviđenih ovim Općim uvjetima poslovanja.
35. Za izvršenje usluga koje je Prodavatelj povjerio trećim osobama (laboratorijske usluge, prijevoz), odgovara Klijentu za štetu koja je nastala zbog potpunog ili djelomičnog neizvršenja tih usluga.
36. U slučaju nastanka štete za Klijenta, Klijent ima pravo sukladno važećim zakonskim propisima na nadoknadu šteta u obliku nove
usluge ili jednog od koraka usluge, izlaska iz kupoprodajnog ugovora ili financijske nadoknade štete maksimalno u iznosu ugovorene cijene odgovarajuće usluge ili paketa usluga.
37. Najveći iznos naknade štete koju bi temeljem točke 14. i 15. ovih Općih uvjeta, Prodavatelj bio dužan naknaditi Klijentu ne može premašiti ugovoreni iznos cijene paketa usluga.
38. U mjeri u kojoj je Klijentu naknadio štetu nastalu iz usluga koje je povjerio trećim osobama, Prodavatelj stječe sva prava koja bi Klijent imao prema trećoj osobi odgovornoj za ovu štetu (pravo na regres).
39. Klijent je dužan ustupiti Prodavatelju isprave i sve što je potrebno za ostvarivanje prava regresa.
40. Klijent ima pravo neposredno od treće osobe odgovorne za štetu zahtijevati potpunu ili dopunsku naknadu za pretrpljenu štetu.
41. Zastara za zahtjeve za nadoknadu štete nastupa nakon dvije godine nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora između Prodavatelja i Klijenta.
42. Ovi Opći uvjeti poslovanja objavljeni su u sjedištu i na mrežnim stranicama Prodavatelja. Objavljeni opći uvjeti poslovanja su definitivni i potpuni. Promjene ili nadopune ovih Općih uvjeta poslovanja moraju biti pismene kako bi se prevenirali nesporazumu ili konflikti na relaciji između Prodavatelja i Klijenta.
43. U slučaju da pojedine odredbe ovih Uvjeta u svijetlu budućih okolnosti u određenoj mjeri postanu ništetne, ostale odredbe ovih Uvjeta ostaju pravno važeće pri sklapanju kupoprodajnog Ugovora.
44. Klijent ima pravo prigovora ili reklamacije usluge i/ili komponente usluge Prodavatelju zbog postojanja materijalnih nedostataka na proizvodu u zakonskom roku sukladno odredbi čl. 422. st. 1. Zakona o obveznim odnosima. Eventualne prigovore (pritužbe, reklamacije) Klijent može uputiti Prodavatelju, bilo u poslovnom prostoru ili putem pošte, ili elektroničke pošte. Prodavatelj moli Klijenta dostaviti informacije s korisničkog profila, broja računa zajedno s opisom same reklamacije. Prodavatelj će na prigovor Klijenta odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Obrazac možete preuzeti ovdje: Pisani prigovor potrošača.
45. Prodavatelj će reklamaciju smatrati valjanom ako pregledom reklamacije utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
46. U slučaju opravdana reklamacije omoguće se raskid kupoprodajnog ugovora uz povrat određenog iznosa naknade ili zamjene komponente usluge. Najviši iznos naknade po prigovoru može doseći iznos cijene reklamiranog dijela usluga.
47. Klijent i Prodavatelj, eventualne sporove nastojat će riješiti sporazumno. Za slučaj spora ugovora Klijenta i Prodavatelja, koji nikako ne bi uspjeli riješiti sporazumno, nadležan je nadležni sud u Zagrebu te je za taj slučaj mjerodavno hrvatsko pravo.
48. Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac je ovlašten jednostrano raskinuti kupoprodajni ugovor ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od datuma isporuke usluge i njezinih komponenti. Rok otkazivanja kupoprodajnog ugovora počinje teći od dana kad je Klijent zaprimio uslugu odnosno komponentu usluge. Klijent mora obavijestiti Prodavatelja o otkazivanju ugovora pismeno putem elektroničke pošte koristeći informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora propisan pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu. Obrazac možete preuzeti ovdje. Ugovor se smatra otkazanim kad Prodavatelj primi pismenu obavijest o čemu će bez odgađanja obavijestiti Klijenta elektroničkom poštom. Klijent mora izvršiti povrat komponente usluge bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je sukladno čl. 74 Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Prodavatelj se obvezuje Klijentu vratiti cjelokupni iznos uplaćenih sredstava u roku od 14 dana, a rok počinje teći od dana kad komponenta bude vraćena Prodavatelju ili Klijent dostavio dokaz o slanju komponente Prodavatelju. Povrat sredstava bit će izvršen na način plaćanja na račun Klijentu ili pouzećem. Klijent koji iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora dužan je sam snositi izravne troškove povrata proizvoda. Sukladno čl. 77 Zakona o zaštiti potrošača Klijent je odgovaran za svako umanjenje vrijednosti kupljene komponente usluge koji je rezultat rukovanja kupljenom komponentom usluge. Prodavatelj utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjena iznosa povrata Klijentu uslijed umanjenja vrijednosti komponente.
49. Klijent nema pravno na jednostrani raskid ugovora ako je:
a. Ugovor o uslugama Prodavatelja isti u potpunosti ispuni, a ispunjenje započne uz izričiti prethodni pristanak Klijenta te uz
njegovu potvrdu kako je upoznat s činjenicom kako će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovog članka 44. Ako
usluga i njezine komponente budu u potpunosti ispunjene.
b. Predmet ugovora komponenta koja je izrađena po specifikaciji Klijenta ili je jasno prilagođena Kupcu.
50. Za sve što nije uređeno ovim općim uvjetima poslovanja primjenjuje se Zakon o elektroničnoj trgovini, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima i drugi zakonski propisi koji djelom uređuju pojedina pitanja iz ovog područja.
51. Prihvaćanjem ovih uvjeta prodaje Klijent pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio kupoprodajnog ugovora.
52. Centar Mikrobiom d.o.o. je vlasnik autorskih prava, idejnog i izvedbenog projekta kao i svih aplikacija na mrežnim stranicama Prodavatelja. Sve fotografije, kao i svi tekstualni materijali vlasništvo su Prodavatelja, te bez znanja i pismenog pristanka nije dozvoljeno kopiranje i/ili korištenje informacija istaknutih na ovim stranicama u komercijalne svrhe.
Sva prava su pridržana. Korištenjem mrežnih stranica Klijent se izričito obvezuje da podatke i informacije, a posebice fotografije i tekstove, kao i bilo koje druge materijale u vlasništvu Prodavatelja nećete koristiti u zakonom zabranjene ili ovim uvjetima nedopuštene radnje ili svrhe.
53. Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se od 1. travnja 2022. godine.
1. Opći uvjeti poslovanja reguliraju pravne odnose između društva Centar Mikrobiom d.o.o., Zagreb, Jablanska 82, VAT: HR48204496474 u daljnjem tekstu: Prodavatelj i Klijenta kao korisnika paketa usluga vezanih uz organizaciju obavljanja laboratorijske usluge od strane biotehnološkog laboratorija BIOMES GmbH, Wildau, Schwartzkopfstr. 1, VAT: DE350601086– u nastavku: Izvršitelj laboratorijske usluge i kao korisnika usluga kupljenih preko mrežnih stranica Prodavatelja.
2. Sva komunikacija između Klijenta i Prodavatelja odvija se pisanim putem e-maila a prigovori, zahtjevi i pritužbe kao i odgovori na njih dostavljaju se zakonom propisanim rokovima i to Zakonom o zaštiti potrošača, Općom uredom o zaštiti osobnih podataka i slično.
3. Mrežna stranica www.ccm.hr sadrži informacije o uslugama tvrtke Centar Mikrobiom d.o.o., te služi kao elektroničko prodajno mjesto – Internet trgovina.
4. Opći uvjeti poslovanja tvrtke Centar Mikrobiom i Internet trgovine www.ccm.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti osobnih podataka i odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka – Uredbe (EU) 2016/679, i Zakonom o elektroničkoj trgovini.
5. Kupnju usluga moguće je izvršiti na području Republike Hrvatske.
6. Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna osoba, za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njegovi zakonski zastupnici ili skrbnici.
7. Korištenjem usluga mrežnih stranica www.ccm.hr Klijent prihvaća uvjete prodaje, odnosno prima na znanje predugovorne obavijesti sadržane u tekstu na mrežnim stranicama, uključujući ove Opće uvjete poslovanja. Ako Klijent nije suglasan s uvjetima, moli se da mrežne stranice ne koristi i ne kupuje usluge ponuđene na njoj.
8. Sve usluge prikazane su na mrežnim stranicama Prodavatelja i ne predstavljaju pravno obvezujuću ponudu, već poziv na kupnju usluga (invitatio ad offerendum) u smislu predugovornih obavijesti. Sve ključne informacije o uslugama, uključujući glavna obilježja, specifikacije i cijene usluge prikazane su na mrežnim stranicama Prodavatelja zasebno za svaku uslugu. Kupnjom usluga putem internetske trgovine smatra se kako je Klijent pročitao i primio na znanje sve predugovorne obavijesti slijedom toga prihvatio iste i Opće uvjete poslovanja.
9. U procesu kupnje (izrada korisničkog profila, aktivacija usluga) klijent je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja obrazaca potrebnih za kupnju. Registracija ili korisnički profil kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Klijent je obvezan čuvati podatke o svojoj lozinci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa. Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog članka, Prodavatelj zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički profil Klijenta, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.
10. Klijent će mrežne stranice Prodavatelja koristiti isključivo u skladu s pozitivnim propisima za pregled objavljenih sadržaja, kupnju dostupnih proizvoda predavanjem pravno valjanih narudžbi i komunikaciju s Prodavateljem. Prodavatelj zadržava pravo neisporuke usluga ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.
11. Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati sadržaj ove Opće uvjete poslovanja, asortiman usluga, cijene istih, druge podatke vezane uz internetsku trgovinu kao i sav ostali sadržaj. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici. Zbog toga je Klijent dužan prije svake kupnje pregledati sadržaj mrežnih stranica uključujući Opće uvjete poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja od bilo kakve odgovornosti.
12. Kupoprodajni ugovor koji Klijent sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji usluge na daljinu koji je konzumiran isporukom usluge i njezinih komponenti te izvršenim plaćanjem od strane Klijenta, u slučaju da ne bude raskinut. Sve predugovorne obavijesti sukladno članku 7. sastavni su dio ugovora.
13. Kako bi kupio uslugu preko mrežnih stranica Prodavatelja Klijent je dužan registrirati se kroz kreiranje korisničkog profila. Za izradu korisničkog profila Klijent je potreban unijeti iduće osobne podatke:
a. Ime i prezime
b. Mail adresa
c. Lozinka
14. Podaci korišteni za izradu korisničkog profila služe isključivo za obavljanje kupnje usluge na mrežnim stranicama Prodavatelja te se koriste bez dodatne privole Klijenta. Upotreba podataka korištenih za izradu korisničkog profila u sve druge svrhe (marketing, analitika, prodaja) uvjetovana je davanjem jasne privole Klijenta kroz pristanak na Politiku privatnosti u kasnijoj fazi procesa kupnje, koja u svakom trenutku može biti povučena od strane Klijenta. Podaci korišteni za izradu korisničkog profila ostaju spremljeni sve do zatvaranja korisničkog profila od strane Klijenta.
15. Nakon što stvori korisnički profil Klijent odabire na mrežnim stranicama Prodavatelja uslugu koju želi kupiti te time potvrđuje kako je prihvatio predugovorne obavijesti o određenoj usluzi, odnosno kako je upoznat i suglasan s istima. Klikom na odgovarajući gumb na mrežnoj stranici Klijent započinje proces kupnje. Tokom procesa kupnje Klijent bira način plaćanja između direktnog plaćanja na transakcijski račun ili kartičnog plaćanja preko međunarodno akreditiranog payment gateway sustava Stripe koja ima sve potrebne sigurnosne certifikate za provedbu kartičnog plaćanja (SLS). Prije finalizacije kupnje usluge Klijent klikom potvrđuje pristanak na Opće uvjete poslovanje te Politiku privatnosti.
16. Klikom na gumb u završnom koraku kupnje usluge Klijent se pravno obvezuje na kupnju usluge koju je odabrao na mrežnim stranicama Prodavatelja te time iskazuje svoju spremnost na sklapanje kupoprodajnog ugovora s Prodavateljom. Poduzimanjem ovog koraka Klijent se obvezuje avansno platiti odabranu uslugu u iznosu istaknutom na mrežnim stranicama Prodavatelja. Klijent ovisno o odabrano načinu plaćanja uplatu vrši direktno na transakcijski račun tvrtke Centar Mikrobiom d.o.o. na IBAN:
HR7923600001102971495, SWIFT:ZABAHR2X u Zagrebačkoj banci ili indirektno preko payment gateway sustava Stripe Inc. koristeći opcije kartičnog plaćanja. Neposredno nakon dospijeća primitka uplate Klijenta na transakcijski račun Prodavatelja Klijent prima mail o potvrdi o uplati i kupnji odgovarajuće usluge kojim se finalizira kupoprodajni ugovor te se isti smatra pravno valjano sklopljen. Klijent je dužan provjeriti mapu za „junk“-mail svog pružatelja mail adrese.
17. Po primitku potvrde elektroničkom poštom od strane Prodavatelja Klijent je dužan unijeti osobne podatke kako bi aktivirao kupljenu uslugu na korisničkom profilu na mrežnim stranicama Prodavatelja. Za aktivaciju usluge potrebno je unijeti iduće osobne podatke:
a. Adresa
b. Zdravstveni podaci (bolesti, terapija, alergije)
c. Podaci o navikama (prehrana, san, stres, tjelovježba)
18. Prodavatelj se obvezuje za Klijenta obaviti, organizirati, i koordinirati niz povezanih usluga koje čine jednu cjelinu – u daljnjem tekstu:aktivacija usluge, kako bi se Klijentu osiguralo izvršenje kupljene usluge od strane Izvršitelja laboratorijske usluge. Prodavatelj aktivaciju usluge vrši u poslovnom prostoru sukladno Zakonu o zaštiti podataka. Klijent se obvezuje platiti sveukupni paket sluga kroz jednu ukupnu, paušalnu cijenu, utvrđenu cjenikom Prodavatelja, koji vrijedi na dan naručivanja i avansnog plaćanja usluge. Klijent je dužan unosom informacija na svom korisničkom profilu definirati način aktivacija usluge od strane Prodavatelja.
19. Prodavatelj uvjetovan aktualnim stanjem informatičke tehnologije ne može garantirati funkcioniranje internetske komunikacije kroz mrežne stranice Prodavatelja bez ispada u svakom trenutku svog poslovanja. Stoga Prodavatelj nije odgovoran za eventualne štete za Klijenta proizašle iz manjkavosti internetske komunikacije između Prodavatelja i Klijenta.
20. Prodavatelj ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih Klijentu za pristup mrežnim stranicama Prodavatelja.
21. U okviru paketa usluga, Prodavatelj: predaje Klijentu upute i pribor Izvršitelja usluga za uzimanje i transport uzoraka za analizu, u daljnjem tekstu komponenta usluge, organizira transport uzoraka laboratorijske usluge radi provođenja analize, preuzima nalaze na engleskom jeziku od Izvršitelja laboratorijske usluge, te dostavlja nalaz Klijentu. Uz to Prodavatelj Klijentu izdaje vlastiti nalaz interpretacije analize na hrvatskom jeziku. U cijenu paketa usluga utvrđenu cjenikom Prodavatelja uključenu su sve gore navedene usluge.
22. Prodavatelj ne obavlja medicinske usluge, već obavlja isključivo organizaciju obrade materijala uključujući sve pomoćne aktivnosti te koordinaciju odnosa s Izvršiteljem laboratorijske usluge u Saveznoj Republici Njemačkoj kao i usluge prijevoda i interpretacije nalaza za Klijenta.
23. Prodavatelj Klijentu osigurava informacije o funkcioniranju paketa usluge koju pruža Prodavatelj i Izvršitelj laboratorijske usluge te Klijentu daje u obliku dokumenta isporučenog nakon kupnje usluge detaljne upute za upotrebu cijele usluge i svih komponenta usluga.
24. Laboratorijskom uslugom prema ovom ugovoru smatra se usluga analize Izvršitelja laboratorijske usluge koju taj obavlja u skladu s najvišim europskim standardima te ih, pod nadzorom nadležnih njemačkih institucija, Izvršitelj laboratorijske usluge redovito pruža. Informacije o usluzi su objavljene na mrežnim stranicama Prodavatelja te se ažuriraju u skladu sa svakom promjenom u ponudi usluga Izvršitelja usluga.
25. Usluge biotehnološkog laboratorija koje su obuhvaćene paketom usluga iz ovog ugovora, odnose se isključivo na analizu stolice za čije uzimanje nije potrebna intervencija medicinskog osoblja.
26. Ponuđene usluge potrebno je shvatiti isključivo s aspekta prevencije i održavanja i njege tijela. Usluge obuhvaćene ovim uvjetima nisu medicinske te djelatnost Prodavatelja nije iz domene zdravstvene skrbi. Sukladno tome se Prodavatelj ograničava od svake odgovornosti i obaveza koje proizlaze iz zakonskih propisa koje definiraju zdravstvenu skrb.
27. Klijent biva informiran nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora elektronskom poštom i/ili telefonski o uvjetima konzumacije kupljenih usluga i njezinih komponenti (dostava, preuzimanje).
28. Prodavatelj je dužan osigurati dostavu naručenog nalaza Izvršitelja laboratorijske usluge Klijentu u najkraćem mogućem roku od dana otpreme uzorka na analizu Izvršitelju laboratorijske usluge, a najkasnije u roku od 42 dana, uključujući nalaz Prodavatelja na hrvatskom jeziku.
29. Cjenik paketa usluga za svaku pojedinu uslugu istaknut je na mrežnim stranicama Prodavatelja kao predugovorna obavijest. Istaknute cijene konačne su cijene za Klijenta i odnose na cijeli paket, koji obuhvaća sve kupljene usluge: cijenu usluge Izvršitelja laboratorijske usluge, organizacijskih i pomoćnih usluga Prodavatelja, troškove prijevoza, poštarine i druge pripadajuće troškove, cijenu nalaza Prodavatelja. U konačnu maloprodajnu cijenu uslugu uračunat je i pored na dodanu vrijednost (PDV).
30. Naknada istaknuta u cjeniku, naplaćuje se od Klijenta avansno prilikom kupnje odgovarajuće usluge na mrežnim stranicama Prodavatelja.
31. Klijent ima pravo na povrat troška usluge u slijedećim slučajevima:
a. Isporuka usluge koju nije moguće naručiti
b. Isporuka usluge čija komponenta ima grešku ili oštećenje
c. Ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
32. U slučaju kad komponenta usluge ima nedostatak, a Klijent je pravovremeno izvijestio Prodavatelja o istom, Klijent može tražiti zamjenu komponente unutar kupljene usluge. U slučaju da komponenta usluge ima vidljivo oštećenje, ili je Klijent pokušao prepraviti ili popraviti komponentu odnosno je oštećenje nastalo zbog neprikladne upotrebe, protivno uputama iz članka 19., nije moguće zamijeniti.
33. Prodavatelj te svi njegovi radnici dužni su čuvati kao profesionalnu tajnu sve što u obavljanju svog posla eventualno saznaju o zdravstvenom stanju Klijenta. Prodavatelj osigurava zaštitu privatnosti klijenta. Klijent osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci klijenta potrebni u procesu realizacije tražene usluge, koristit će se za daljnju međusobnu komunikaciju. Prodavatelj se obvezuje s posebnom pažnjom čuvati osobne podatke klijenta te ih ne smije priopćiti trećim osobama, osim Izvršitelju laboratorijske usluge u svrhu realizacije tražene usluge. Prodavatelj smije osobne podatke klijenta priopćiti trećim osobama, samo s odobrenjem Klijenta ili na zahtjev nadležnog tijela javne vlasti.
34. Prodavatelj odgovara za štetu koja bi Klijentu nastala neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na samu uslugu i organiziranje usluga predviđenih ovim Općim uvjetima poslovanja.
35. Za izvršenje usluga koje je Prodavatelj povjerio trećim osobama (laboratorijske usluge, prijevoz), odgovara Klijentu za štetu koja je nastala zbog potpunog ili djelomičnog neizvršenja tih usluga.
36. U slučaju nastanka štete za Klijenta, Klijent ima pravo sukladno važećim zakonskim propisima na nadoknadu šteta u obliku nove
usluge ili jednog od koraka usluge, izlaska iz kupoprodajnog ugovora ili financijske nadoknade štete maksimalno u iznosu ugovorene cijene odgovarajuće usluge ili paketa usluga.
37. Najveći iznos naknade štete koju bi temeljem točke 14. i 15. ovih Općih uvjeta, Prodavatelj bio dužan naknaditi Klijentu ne može premašiti ugovoreni iznos cijene paketa usluga.
38. U mjeri u kojoj je Klijentu naknadio štetu nastalu iz usluga koje je povjerio trećim osobama, Prodavatelj stječe sva prava koja bi Klijent imao prema trećoj osobi odgovornoj za ovu štetu (pravo na regres).
39. Klijent je dužan ustupiti Prodavatelju isprave i sve što je potrebno za ostvarivanje prava regresa.
40. Klijent ima pravo neposredno od treće osobe odgovorne za štetu zahtijevati potpunu ili dopunsku naknadu za pretrpljenu štetu.
41. Zastara za zahtjeve za nadoknadu štete nastupa nakon dvije godine nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora između Prodavatelja i Klijenta.
42. Ovi Opći uvjeti poslovanja objavljeni su u sjedištu i na mrežnim stranicama Prodavatelja. Objavljeni opći uvjeti poslovanja su definitivni i potpuni. Promjene ili nadopune ovih Općih uvjeta poslovanja moraju biti pismene kako bi se prevenirali nesporazumu ili konflikti na relaciji između Prodavatelja i Klijenta.
43. U slučaju da pojedine odredbe ovih Uvjeta u svijetlu budućih okolnosti u određenoj mjeri postanu ništetne, ostale odredbe ovih Uvjeta ostaju pravno važeće pri sklapanju kupoprodajnog Ugovora.
44. Klijent ima pravo prigovora ili reklamacije usluge i/ili komponente usluge Prodavatelju zbog postojanja materijalnih nedostataka na proizvodu u zakonskom roku sukladno odredbi čl. 422. st. 1. Zakona o obveznim odnosima. Eventualne prigovore (pritužbe, reklamacije) Klijent može uputiti Prodavatelju, bilo u poslovnom prostoru ili putem pošte, ili elektroničke pošte. Prodavatelj moli Klijenta dostaviti informacije s korisničkog profila, broja računa zajedno s opisom same reklamacije. Prodavatelj će na prigovor Klijenta odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Obrazac možete preuzeti ovdje: Pisani prigovor potrošača.
45. Prodavatelj će reklamaciju smatrati valjanom ako pregledom reklamacije utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
46. U slučaju opravdana reklamacije omoguće se raskid kupoprodajnog ugovora uz povrat određenog iznosa naknade ili zamjene komponente usluge. Najviši iznos naknade po prigovoru može doseći iznos cijene reklamiranog dijela usluga.
47. Klijent i Prodavatelj, eventualne sporove nastojat će riješiti sporazumno. Za slučaj spora ugovora Klijenta i Prodavatelja, koji nikako ne bi uspjeli riješiti sporazumno, nadležan je nadležni sud u Zagrebu te je za taj slučaj mjerodavno hrvatsko pravo.
48. Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac je ovlašten jednostrano raskinuti kupoprodajni ugovor ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od datuma isporuke usluge i njezinih komponenti. Rok otkazivanja kupoprodajnog ugovora počinje teći od dana kad je Klijent zaprimio uslugu odnosno komponentu usluge. Klijent mora obavijestiti Prodavatelja o otkazivanju ugovora pismeno putem elektroničke pošte koristeći informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora propisan pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu. Obrazac možete preuzeti ovdje. Ugovor se smatra otkazanim kad Prodavatelj primi pismenu obavijest o čemu će bez odgađanja obavijestiti Klijenta elektroničkom poštom. Klijent mora izvršiti povrat komponente usluge bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je sukladno čl. 74 Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Prodavatelj se obvezuje Klijentu vratiti cjelokupni iznos uplaćenih sredstava u roku od 14 dana, a rok počinje teći od dana kad komponenta bude vraćena Prodavatelju ili Klijent dostavio dokaz o slanju komponente Prodavatelju. Povrat sredstava bit će izvršen na način plaćanja na račun Klijentu ili pouzećem. Klijent koji iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora dužan je sam snositi izravne troškove povrata proizvoda. Sukladno čl. 77 Zakona o zaštiti potrošača Klijent je odgovaran za svako umanjenje vrijednosti kupljene komponente usluge koji je rezultat rukovanja kupljenom komponentom usluge. Prodavatelj utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjena iznosa povrata Klijentu uslijed umanjenja vrijednosti komponente.
49. Klijent nema pravno na jednostrani raskid ugovora ako je:
a. Ugovor o uslugama Prodavatelja isti u potpunosti ispuni, a ispunjenje započne uz izričiti prethodni pristanak Klijenta te uz
njegovu potvrdu kako je upoznat s činjenicom kako će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovog članka 44. Ako
usluga i njezine komponente budu u potpunosti ispunjene.
b. Predmet ugovora komponenta koja je izrađena po specifikaciji Klijenta ili je jasno prilagođena Kupcu.
50. Za sve što nije uređeno ovim općim uvjetima poslovanja primjenjuje se Zakon o elektroničnoj trgovini, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima i drugi zakonski propisi koji djelom uređuju pojedina pitanja iz ovog područja.
51. Prihvaćanjem ovih uvjeta prodaje Klijent pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio kupoprodajnog ugovora.
52. Centar Mikrobiom d.o.o. je vlasnik autorskih prava, idejnog i izvedbenog projekta kao i svih aplikacija na mrežnim stranicama Prodavatelja. Sve fotografije, kao i svi tekstualni materijali vlasništvo su Prodavatelja, te bez znanja i pismenog pristanka nije dozvoljeno kopiranje i/ili korištenje informacija istaknutih na ovim stranicama u komercijalne svrhe.
Sva prava su pridržana. Korištenjem mrežnih stranica Klijent se izričito obvezuje da podatke i informacije, a posebice fotografije i tekstove, kao i bilo koje druge materijale u vlasništvu Prodavatelja nećete koristiti u zakonom zabranjene ili ovim uvjetima nedopuštene radnje ili svrhe.
53. Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se od 1. travnja 2022. godine.
1. Opći uvjeti poslovanja reguliraju pravne odnose između društva Centar Mikrobiom d.o.o., Zagreb, Jablanska 82, VAT: HR48204496474 u daljnjem tekstu: Prodavatelj i Klijenta kao korisnika paketa usluga vezanih uz organizaciju obavljanja laboratorijske usluge od strane biotehnološkog laboratorija BIOMES GmbH, Wildau, Schwartzkopfstr. 1, VAT: DE350601086– u nastavku: Izvršitelj laboratorijske usluge i kao korisnika usluga kupljenih preko mrežnih stranica Prodavatelja.
2. Sva komunikacija između Klijenta i Prodavatelja odvija se pisanim putem e-maila a prigovori, zahtjevi i pritužbe kao i odgovori na njih dostavljaju se zakonom propisanim rokovima i to Zakonom o zaštiti potrošača, Općom uredom o zaštiti osobnih podataka i slično.
3. Mrežna stranica www.ccm.hr sadrži informacije o uslugama tvrtke Centar Mikrobiom d.o.o., te služi kao elektroničko prodajno mjesto – Internet trgovina.
4. Opći uvjeti poslovanja tvrtke Centar Mikrobiom i Internet trgovine www.ccm.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti osobnih podataka i odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka – Uredbe (EU) 2016/679, i Zakonom o elektroničkoj trgovini.
5. Kupnju usluga moguće je izvršiti na području Republike Hrvatske.
6. Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna osoba, za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njegovi zakonski zastupnici ili skrbnici.
7. Korištenjem usluga mrežnih stranica www.ccm.hr Klijent prihvaća uvjete prodaje, odnosno prima na znanje predugovorne obavijesti sadržane u tekstu na mrežnim stranicama, uključujući ove Opće uvjete poslovanja. Ako Klijent nije suglasan s uvjetima, moli se da mrežne stranice ne koristi i ne kupuje usluge ponuđene na njoj.
8. Sve usluge prikazane su na mrežnim stranicama Prodavatelja i ne predstavljaju pravno obvezujuću ponudu, već poziv na kupnju usluga (invitatio ad offerendum) u smislu predugovornih obavijesti. Sve ključne informacije o uslugama, uključujući glavna obilježja, specifikacije i cijene usluge prikazane su na mrežnim stranicama Prodavatelja zasebno za svaku uslugu. Kupnjom usluga putem internetske trgovine smatra se kako je Klijent pročitao i primio na znanje sve predugovorne obavijesti slijedom toga prihvatio iste i Opće uvjete poslovanja.
9. U procesu kupnje (izrada korisničkog profila, aktivacija usluga) klijent je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja obrazaca potrebnih za kupnju. Registracija ili korisnički profil kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Klijent je obvezan čuvati podatke o svojoj lozinci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa. Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog članka, Prodavatelj zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički profil Klijenta, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.
10. Klijent će mrežne stranice Prodavatelja koristiti isključivo u skladu s pozitivnim propisima za pregled objavljenih sadržaja, kupnju dostupnih proizvoda predavanjem pravno valjanih narudžbi i komunikaciju s Prodavateljem. Prodavatelj zadržava pravo neisporuke usluga ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.
11. Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati sadržaj ove Opće uvjete poslovanja, asortiman usluga, cijene istih, druge podatke vezane uz internetsku trgovinu kao i sav ostali sadržaj. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici. Zbog toga je Klijent dužan prije svake kupnje pregledati sadržaj mrežnih stranica uključujući Opće uvjete poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja od bilo kakve odgovornosti.
12. Kupoprodajni ugovor koji Klijent sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji usluge na daljinu koji je konzumiran isporukom usluge i njezinih komponenti te izvršenim plaćanjem od strane Klijenta, u slučaju da ne bude raskinut. Sve predugovorne obavijesti sukladno članku 7. sastavni su dio ugovora.
13. Kako bi kupio uslugu preko mrežnih stranica Prodavatelja Klijent je dužan registrirati se kroz kreiranje korisničkog profila. Za izradu korisničkog profila Klijent je potreban unijeti iduće osobne podatke:
a. Ime i prezime
b. Mail adresa
c. Lozinka
14. Podaci korišteni za izradu korisničkog profila služe isključivo za obavljanje kupnje usluge na mrežnim stranicama Prodavatelja te se koriste bez dodatne privole Klijenta. Upotreba podataka korištenih za izradu korisničkog profila u sve druge svrhe (marketing, analitika, prodaja) uvjetovana je davanjem jasne privole Klijenta kroz pristanak na Politiku privatnosti u kasnijoj fazi procesa kupnje, koja u svakom trenutku može biti povučena od strane Klijenta. Podaci korišteni za izradu korisničkog profila ostaju spremljeni sve do zatvaranja korisničkog profila od strane Klijenta.
15. Nakon što stvori korisnički profil Klijent odabire na mrežnim stranicama Prodavatelja uslugu koju želi kupiti te time potvrđuje kako je prihvatio predugovorne obavijesti o određenoj usluzi, odnosno kako je upoznat i suglasan s istima. Klikom na odgovarajući gumb na mrežnoj stranici Klijent započinje proces kupnje. Tokom procesa kupnje Klijent bira način plaćanja između direktnog plaćanja na transakcijski račun ili kartičnog plaćanja preko međunarodno akreditiranog payment gateway sustava Stripe koja ima sve potrebne sigurnosne certifikate za provedbu kartičnog plaćanja (SLS). Prije finalizacije kupnje usluge Klijent klikom potvrđuje pristanak na Opće uvjete poslovanje te Politiku privatnosti.
16. Klikom na gumb u završnom koraku kupnje usluge Klijent se pravno obvezuje na kupnju usluge koju je odabrao na mrežnim stranicama Prodavatelja te time iskazuje svoju spremnost na sklapanje kupoprodajnog ugovora s Prodavateljom. Poduzimanjem ovog koraka Klijent se obvezuje avansno platiti odabranu uslugu u iznosu istaknutom na mrežnim stranicama Prodavatelja. Klijent ovisno o odabrano načinu plaćanja uplatu vrši direktno na transakcijski račun tvrtke Centar Mikrobiom d.o.o. na IBAN:
HR7923600001102971495, SWIFT:ZABAHR2X u Zagrebačkoj banci ili indirektno preko payment gateway sustava Stripe Inc. koristeći opcije kartičnog plaćanja. Neposredno nakon dospijeća primitka uplate Klijenta na transakcijski račun Prodavatelja Klijent prima mail o potvrdi o uplati i kupnji odgovarajuće usluge kojim se finalizira kupoprodajni ugovor te se isti smatra pravno valjano sklopljen. Klijent je dužan provjeriti mapu za „junk“-mail svog pružatelja mail adrese.
17. Po primitku potvrde elektroničkom poštom od strane Prodavatelja Klijent je dužan unijeti osobne podatke kako bi aktivirao kupljenu uslugu na korisničkom profilu na mrežnim stranicama Prodavatelja. Za aktivaciju usluge potrebno je unijeti iduće osobne podatke:
a. Adresa
b. Zdravstveni podaci (bolesti, terapija, alergije)
c. Podaci o navikama (prehrana, san, stres, tjelovježba)
18. Prodavatelj se obvezuje za Klijenta obaviti, organizirati, i koordinirati niz povezanih usluga koje čine jednu cjelinu – u daljnjem tekstu:aktivacija usluge, kako bi se Klijentu osiguralo izvršenje kupljene usluge od strane Izvršitelja laboratorijske usluge. Prodavatelj aktivaciju usluge vrši u poslovnom prostoru sukladno Zakonu o zaštiti podataka. Klijent se obvezuje platiti sveukupni paket sluga kroz jednu ukupnu, paušalnu cijenu, utvrđenu cjenikom Prodavatelja, koji vrijedi na dan naručivanja i avansnog plaćanja usluge. Klijent je dužan unosom informacija na svom korisničkom profilu definirati način aktivacija usluge od strane Prodavatelja.
19. Prodavatelj uvjetovan aktualnim stanjem informatičke tehnologije ne može garantirati funkcioniranje internetske komunikacije kroz mrežne stranice Prodavatelja bez ispada u svakom trenutku svog poslovanja. Stoga Prodavatelj nije odgovoran za eventualne štete za Klijenta proizašle iz manjkavosti internetske komunikacije između Prodavatelja i Klijenta.
20. Prodavatelj ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih Klijentu za pristup mrežnim stranicama Prodavatelja.
21. U okviru paketa usluga, Prodavatelj: predaje Klijentu upute i pribor Izvršitelja usluga za uzimanje i transport uzoraka za analizu, u daljnjem tekstu komponenta usluge, organizira transport uzoraka laboratorijske usluge radi provođenja analize, preuzima nalaze na engleskom jeziku od Izvršitelja laboratorijske usluge, te dostavlja nalaz Klijentu. Uz to Prodavatelj Klijentu izdaje vlastiti nalaz interpretacije analize na hrvatskom jeziku. U cijenu paketa usluga utvrđenu cjenikom Prodavatelja uključenu su sve gore navedene usluge.
22. Prodavatelj ne obavlja medicinske usluge, već obavlja isključivo organizaciju obrade materijala uključujući sve pomoćne aktivnosti te koordinaciju odnosa s Izvršiteljem laboratorijske usluge u Saveznoj Republici Njemačkoj kao i usluge prijevoda i interpretacije nalaza za Klijenta.
23. Prodavatelj Klijentu osigurava informacije o funkcioniranju paketa usluge koju pruža Prodavatelj i Izvršitelj laboratorijske usluge te Klijentu daje u obliku dokumenta isporučenog nakon kupnje usluge detaljne upute za upotrebu cijele usluge i svih komponenta usluga.
24. Laboratorijskom uslugom prema ovom ugovoru smatra se usluga analize Izvršitelja laboratorijske usluge koju taj obavlja u skladu s najvišim europskim standardima te ih, pod nadzorom nadležnih njemačkih institucija, Izvršitelj laboratorijske usluge redovito pruža. Informacije o usluzi su objavljene na mrežnim stranicama Prodavatelja te se ažuriraju u skladu sa svakom promjenom u ponudi usluga Izvršitelja usluga.
25. Usluge biotehnološkog laboratorija koje su obuhvaćene paketom usluga iz ovog ugovora, odnose se isključivo na analizu stolice za čije uzimanje nije potrebna intervencija medicinskog osoblja.
26. Ponuđene usluge potrebno je shvatiti isključivo s aspekta prevencije i održavanja i njege tijela. Usluge obuhvaćene ovim uvjetima nisu medicinske te djelatnost Prodavatelja nije iz domene zdravstvene skrbi. Sukladno tome se Prodavatelj ograničava od svake odgovornosti i obaveza koje proizlaze iz zakonskih propisa koje definiraju zdravstvenu skrb.
27. Klijent biva informiran nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora elektronskom poštom i/ili telefonski o uvjetima konzumacije kupljenih usluga i njezinih komponenti (dostava, preuzimanje).
28. Prodavatelj je dužan osigurati dostavu naručenog nalaza Izvršitelja laboratorijske usluge Klijentu u najkraćem mogućem roku od dana otpreme uzorka na analizu Izvršitelju laboratorijske usluge, a najkasnije u roku od 42 dana, uključujući nalaz Prodavatelja na hrvatskom jeziku.
29. Cjenik paketa usluga za svaku pojedinu uslugu istaknut je na mrežnim stranicama Prodavatelja kao predugovorna obavijest. Istaknute cijene konačne su cijene za Klijenta i odnose na cijeli paket, koji obuhvaća sve kupljene usluge: cijenu usluge Izvršitelja laboratorijske usluge, organizacijskih i pomoćnih usluga Prodavatelja, troškove prijevoza, poštarine i druge pripadajuće troškove, cijenu nalaza Prodavatelja. U konačnu maloprodajnu cijenu uslugu uračunat je i pored na dodanu vrijednost (PDV).
30. Naknada istaknuta u cjeniku, naplaćuje se od Klijenta avansno prilikom kupnje odgovarajuće usluge na mrežnim stranicama Prodavatelja.
31. Klijent ima pravo na povrat troška usluge u slijedećim slučajevima:
a. Isporuka usluge koju nije moguće naručiti
b. Isporuka usluge čija komponenta ima grešku ili oštećenje
c. Ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
32. U slučaju kad komponenta usluge ima nedostatak, a Klijent je pravovremeno izvijestio Prodavatelja o istom, Klijent može tražiti zamjenu komponente unutar kupljene usluge. U slučaju da komponenta usluge ima vidljivo oštećenje, ili je Klijent pokušao prepraviti ili popraviti komponentu odnosno je oštećenje nastalo zbog neprikladne upotrebe, protivno uputama iz članka 19., nije moguće zamijeniti.
33. Prodavatelj te svi njegovi radnici dužni su čuvati kao profesionalnu tajnu sve što u obavljanju svog posla eventualno saznaju o zdravstvenom stanju Klijenta. Prodavatelj osigurava zaštitu privatnosti klijenta. Klijent osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci klijenta potrebni u procesu realizacije tražene usluge, koristit će se za daljnju međusobnu komunikaciju. Prodavatelj se obvezuje s posebnom pažnjom čuvati osobne podatke klijenta te ih ne smije priopćiti trećim osobama, osim Izvršitelju laboratorijske usluge u svrhu realizacije tražene usluge. Prodavatelj smije osobne podatke klijenta priopćiti trećim osobama, samo s odobrenjem Klijenta ili na zahtjev nadležnog tijela javne vlasti.
34. Prodavatelj odgovara za štetu koja bi Klijentu nastala neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na samu uslugu i organiziranje usluga predviđenih ovim Općim uvjetima poslovanja.
35. Za izvršenje usluga koje je Prodavatelj povjerio trećim osobama (laboratorijske usluge, prijevoz), odgovara Klijentu za štetu koja je nastala zbog potpunog ili djelomičnog neizvršenja tih usluga.
36. U slučaju nastanka štete za Klijenta, Klijent ima pravo sukladno važećim zakonskim propisima na nadoknadu šteta u obliku nove
usluge ili jednog od koraka usluge, izlaska iz kupoprodajnog ugovora ili financijske nadoknade štete maksimalno u iznosu ugovorene cijene odgovarajuće usluge ili paketa usluga.
37. Najveći iznos naknade štete koju bi temeljem točke 14. i 15. ovih Općih uvjeta, Prodavatelj bio dužan naknaditi Klijentu ne može premašiti ugovoreni iznos cijene paketa usluga.
38. U mjeri u kojoj je Klijentu naknadio štetu nastalu iz usluga koje je povjerio trećim osobama, Prodavatelj stječe sva prava koja bi Klijent imao prema trećoj osobi odgovornoj za ovu štetu (pravo na regres).
39. Klijent je dužan ustupiti Prodavatelju isprave i sve što je potrebno za ostvarivanje prava regresa.
40. Klijent ima pravo neposredno od treće osobe odgovorne za štetu zahtijevati potpunu ili dopunsku naknadu za pretrpljenu štetu.
41. Zastara za zahtjeve za nadoknadu štete nastupa nakon dvije godine nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora između Prodavatelja i Klijenta.
42. Ovi Opći uvjeti poslovanja objavljeni su u sjedištu i na mrežnim stranicama Prodavatelja. Objavljeni opći uvjeti poslovanja su definitivni i potpuni. Promjene ili nadopune ovih Općih uvjeta poslovanja moraju biti pismene kako bi se prevenirali nesporazumu ili konflikti na relaciji između Prodavatelja i Klijenta.
43. U slučaju da pojedine odredbe ovih Uvjeta u svijetlu budućih okolnosti u određenoj mjeri postanu ništetne, ostale odredbe ovih Uvjeta ostaju pravno važeće pri sklapanju kupoprodajnog Ugovora.
44. Klijent ima pravo prigovora ili reklamacije usluge i/ili komponente usluge Prodavatelju zbog postojanja materijalnih nedostataka na proizvodu u zakonskom roku sukladno odredbi čl. 422. st. 1. Zakona o obveznim odnosima. Eventualne prigovore (pritužbe, reklamacije) Klijent može uputiti Prodavatelju, bilo u poslovnom prostoru ili putem pošte, ili elektroničke pošte. Prodavatelj moli Klijenta dostaviti informacije s korisničkog profila, broja računa zajedno s opisom same reklamacije. Prodavatelj će na prigovor Klijenta odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Obrazac možete preuzeti ovdje: Pisani prigovor potrošača.
45. Prodavatelj će reklamaciju smatrati valjanom ako pregledom reklamacije utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
46. U slučaju opravdana reklamacije omoguće se raskid kupoprodajnog ugovora uz povrat određenog iznosa naknade ili zamjene komponente usluge. Najviši iznos naknade po prigovoru može doseći iznos cijene reklamiranog dijela usluga.
47. Klijent i Prodavatelj, eventualne sporove nastojat će riješiti sporazumno. Za slučaj spora ugovora Klijenta i Prodavatelja, koji nikako ne bi uspjeli riješiti sporazumno, nadležan je nadležni sud u Zagrebu te je za taj slučaj mjerodavno hrvatsko pravo.
48. Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac je ovlašten jednostrano raskinuti kupoprodajni ugovor ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od datuma isporuke usluge i njezinih komponenti. Rok otkazivanja kupoprodajnog ugovora počinje teći od dana kad je Klijent zaprimio uslugu odnosno komponentu usluge. Klijent mora obavijestiti Prodavatelja o otkazivanju ugovora pismeno putem elektroničke pošte koristeći informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora propisan pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu. Obrazac možete preuzeti ovdje. Ugovor se smatra otkazanim kad Prodavatelj primi pismenu obavijest o čemu će bez odgađanja obavijestiti Klijenta elektroničkom poštom. Klijent mora izvršiti povrat komponente usluge bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je sukladno čl. 74 Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Prodavatelj se obvezuje Klijentu vratiti cjelokupni iznos uplaćenih sredstava u roku od 14 dana, a rok počinje teći od dana kad komponenta bude vraćena Prodavatelju ili Klijent dostavio dokaz o slanju komponente Prodavatelju. Povrat sredstava bit će izvršen na način plaćanja na račun Klijentu ili pouzećem. Klijent koji iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora dužan je sam snositi izravne troškove povrata proizvoda. Sukladno čl. 77 Zakona o zaštiti potrošača Klijent je odgovaran za svako umanjenje vrijednosti kupljene komponente usluge koji je rezultat rukovanja kupljenom komponentom usluge. Prodavatelj utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjena iznosa povrata Klijentu uslijed umanjenja vrijednosti komponente.
49. Klijent nema pravno na jednostrani raskid ugovora ako je:
a. Ugovor o uslugama Prodavatelja isti u potpunosti ispuni, a ispunjenje započne uz izričiti prethodni pristanak Klijenta te uz
njegovu potvrdu kako je upoznat s činjenicom kako će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovog članka 44. Ako
usluga i njezine komponente budu u potpunosti ispunjene.
b. Predmet ugovora komponenta koja je izrađena po specifikaciji Klijenta ili je jasno prilagođena Kupcu.
50. Za sve što nije uređeno ovim općim uvjetima poslovanja primjenjuje se Zakon o elektroničnoj trgovini, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima i drugi zakonski propisi koji djelom uređuju pojedina pitanja iz ovog područja.
51. Prihvaćanjem ovih uvjeta prodaje Klijent pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio kupoprodajnog ugovora.
52. Centar Mikrobiom d.o.o. je vlasnik autorskih prava, idejnog i izvedbenog projekta kao i svih aplikacija na mrežnim stranicama Prodavatelja. Sve fotografije, kao i svi tekstualni materijali vlasništvo su Prodavatelja, te bez znanja i pismenog pristanka nije dozvoljeno kopiranje i/ili korištenje informacija istaknutih na ovim stranicama u komercijalne svrhe.
Sva prava su pridržana. Korištenjem mrežnih stranica Klijent se izričito obvezuje da podatke i informacije, a posebice fotografije i tekstove, kao i bilo koje druge materijale u vlasništvu Prodavatelja nećete koristiti u zakonom zabranjene ili ovim uvjetima nedopuštene radnje ili svrhe.
53. Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se od 1. travnja 2022. godine.
1. Opći uvjeti poslovanja reguliraju pravne odnose između društva Centar Mikrobiom d.o.o., Zagreb, Jablanska 82, VAT: HR48204496474 u daljnjem tekstu: Prodavatelj i Klijenta kao korisnika paketa usluga vezanih uz organizaciju obavljanja laboratorijske usluge od strane biotehnološkog laboratorija BIOMES GmbH, Wildau, Schwartzkopfstr. 1, VAT: DE350601086– u nastavku: Izvršitelj laboratorijske usluge i kao korisnika usluga kupljenih preko mrežnih stranica Prodavatelja.
2. Sva komunikacija između Klijenta i Prodavatelja odvija se pisanim putem e-maila a prigovori, zahtjevi i pritužbe kao i odgovori na njih dostavljaju se zakonom propisanim rokovima i to Zakonom o zaštiti potrošača, Općom uredom o zaštiti osobnih podataka i slično.
3. Mrežna stranica www.ccm.hr sadrži informacije o uslugama tvrtke Centar Mikrobiom d.o.o., te služi kao elektroničko prodajno mjesto – Internet trgovina.
4. Opći uvjeti poslovanja tvrtke Centar Mikrobiom i Internet trgovine www.ccm.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti osobnih podataka i odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka – Uredbe (EU) 2016/679, i Zakonom o elektroničkoj trgovini.
5. Kupnju usluga moguće je izvršiti na području Republike Hrvatske.
6. Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna osoba, za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njegovi zakonski zastupnici ili skrbnici.
7. Korištenjem usluga mrežnih stranica www.ccm.hr Klijent prihvaća uvjete prodaje, odnosno prima na znanje predugovorne obavijesti sadržane u tekstu na mrežnim stranicama, uključujući ove Opće uvjete poslovanja. Ako Klijent nije suglasan s uvjetima, moli se da mrežne stranice ne koristi i ne kupuje usluge ponuđene na njoj.
8. Sve usluge prikazane su na mrežnim stranicama Prodavatelja i ne predstavljaju pravno obvezujuću ponudu, već poziv na kupnju usluga (invitatio ad offerendum) u smislu predugovornih obavijesti. Sve ključne informacije o uslugama, uključujući glavna obilježja, specifikacije i cijene usluge prikazane su na mrežnim stranicama Prodavatelja zasebno za svaku uslugu. Kupnjom usluga putem internetske trgovine smatra se kako je Klijent pročitao i primio na znanje sve predugovorne obavijesti slijedom toga prihvatio iste i Opće uvjete poslovanja.
9. U procesu kupnje (izrada korisničkog profila, aktivacija usluga) klijent je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja obrazaca potrebnih za kupnju. Registracija ili korisnički profil kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Klijent je obvezan čuvati podatke o svojoj lozinci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa. Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog članka, Prodavatelj zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički profil Klijenta, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.
10. Klijent će mrežne stranice Prodavatelja koristiti isključivo u skladu s pozitivnim propisima za pregled objavljenih sadržaja, kupnju dostupnih proizvoda predavanjem pravno valjanih narudžbi i komunikaciju s Prodavateljem. Prodavatelj zadržava pravo neisporuke usluga ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.
11. Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati sadržaj ove Opće uvjete poslovanja, asortiman usluga, cijene istih, druge podatke vezane uz internetsku trgovinu kao i sav ostali sadržaj. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici. Zbog toga je Klijent dužan prije svake kupnje pregledati sadržaj mrežnih stranica uključujući Opće uvjete poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja od bilo kakve odgovornosti.
12. Kupoprodajni ugovor koji Klijent sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji usluge na daljinu koji je konzumiran isporukom usluge i njezinih komponenti te izvršenim plaćanjem od strane Klijenta, u slučaju da ne bude raskinut. Sve predugovorne obavijesti sukladno članku 7. sastavni su dio ugovora.
13. Kako bi kupio uslugu preko mrežnih stranica Prodavatelja Klijent je dužan registrirati se kroz kreiranje korisničkog profila. Za izradu korisničkog profila Klijent je potreban unijeti iduće osobne podatke:
a. Ime i prezime
b. Mail adresa
c. Lozinka
14. Podaci korišteni za izradu korisničkog profila služe isključivo za obavljanje kupnje usluge na mrežnim stranicama Prodavatelja te se koriste bez dodatne privole Klijenta. Upotreba podataka korištenih za izradu korisničkog profila u sve druge svrhe (marketing, analitika, prodaja) uvjetovana je davanjem jasne privole Klijenta kroz pristanak na Politiku privatnosti u kasnijoj fazi procesa kupnje, koja u svakom trenutku može biti povučena od strane Klijenta. Podaci korišteni za izradu korisničkog profila ostaju spremljeni sve do zatvaranja korisničkog profila od strane Klijenta.
15. Nakon što stvori korisnički profil Klijent odabire na mrežnim stranicama Prodavatelja uslugu koju želi kupiti te time potvrđuje kako je prihvatio predugovorne obavijesti o određenoj usluzi, odnosno kako je upoznat i suglasan s istima. Klikom na odgovarajući gumb na mrežnoj stranici Klijent započinje proces kupnje. Tokom procesa kupnje Klijent bira način plaćanja između direktnog plaćanja na transakcijski račun ili kartičnog plaćanja preko međunarodno akreditiranog payment gateway sustava Stripe koja ima sve potrebne sigurnosne certifikate za provedbu kartičnog plaćanja (SLS). Prije finalizacije kupnje usluge Klijent klikom potvrđuje pristanak na Opće uvjete poslovanje te Politiku privatnosti.
16. Klikom na gumb u završnom koraku kupnje usluge Klijent se pravno obvezuje na kupnju usluge koju je odabrao na mrežnim stranicama Prodavatelja te time iskazuje svoju spremnost na sklapanje kupoprodajnog ugovora s Prodavateljom. Poduzimanjem ovog koraka Klijent se obvezuje avansno platiti odabranu uslugu u iznosu istaknutom na mrežnim stranicama Prodavatelja. Klijent ovisno o odabrano načinu plaćanja uplatu vrši direktno na transakcijski račun tvrtke Centar Mikrobiom d.o.o. na IBAN:
HR7923600001102971495, SWIFT:ZABAHR2X u Zagrebačkoj banci ili indirektno preko payment gateway sustava Stripe Inc. koristeći opcije kartičnog plaćanja. Neposredno nakon dospijeća primitka uplate Klijenta na transakcijski račun Prodavatelja Klijent prima mail o potvrdi o uplati i kupnji odgovarajuće usluge kojim se finalizira kupoprodajni ugovor te se isti smatra pravno valjano sklopljen. Klijent je dužan provjeriti mapu za „junk“-mail svog pružatelja mail adrese.
17. Po primitku potvrde elektroničkom poštom od strane Prodavatelja Klijent je dužan unijeti osobne podatke kako bi aktivirao kupljenu uslugu na korisničkom profilu na mrežnim stranicama Prodavatelja. Za aktivaciju usluge potrebno je unijeti iduće osobne podatke:
a. Adresa
b. Zdravstveni podaci (bolesti, terapija, alergije)
c. Podaci o navikama (prehrana, san, stres, tjelovježba)
18. Prodavatelj se obvezuje za Klijenta obaviti, organizirati, i koordinirati niz povezanih usluga koje čine jednu cjelinu – u daljnjem tekstu:aktivacija usluge, kako bi se Klijentu osiguralo izvršenje kupljene usluge od strane Izvršitelja laboratorijske usluge. Prodavatelj aktivaciju usluge vrši u poslovnom prostoru sukladno Zakonu o zaštiti podataka. Klijent se obvezuje platiti sveukupni paket sluga kroz jednu ukupnu, paušalnu cijenu, utvrđenu cjenikom Prodavatelja, koji vrijedi na dan naručivanja i avansnog plaćanja usluge. Klijent je dužan unosom informacija na svom korisničkom profilu definirati način aktivacija usluge od strane Prodavatelja.
19. Prodavatelj uvjetovan aktualnim stanjem informatičke tehnologije ne može garantirati funkcioniranje internetske komunikacije kroz mrežne stranice Prodavatelja bez ispada u svakom trenutku svog poslovanja. Stoga Prodavatelj nije odgovoran za eventualne štete za Klijenta proizašle iz manjkavosti internetske komunikacije između Prodavatelja i Klijenta.
20. Prodavatelj ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih Klijentu za pristup mrežnim stranicama Prodavatelja.
21. U okviru paketa usluga, Prodavatelj: predaje Klijentu upute i pribor Izvršitelja usluga za uzimanje i transport uzoraka za analizu, u daljnjem tekstu komponenta usluge, organizira transport uzoraka laboratorijske usluge radi provođenja analize, preuzima nalaze na engleskom jeziku od Izvršitelja laboratorijske usluge, te dostavlja nalaz Klijentu. Uz to Prodavatelj Klijentu izdaje vlastiti nalaz interpretacije analize na hrvatskom jeziku. U cijenu paketa usluga utvrđenu cjenikom Prodavatelja uključenu su sve gore navedene usluge.
22. Prodavatelj ne obavlja medicinske usluge, već obavlja isključivo organizaciju obrade materijala uključujući sve pomoćne aktivnosti te koordinaciju odnosa s Izvršiteljem laboratorijske usluge u Saveznoj Republici Njemačkoj kao i usluge prijevoda i interpretacije nalaza za Klijenta.
23. Prodavatelj Klijentu osigurava informacije o funkcioniranju paketa usluge koju pruža Prodavatelj i Izvršitelj laboratorijske usluge te Klijentu daje u obliku dokumenta isporučenog nakon kupnje usluge detaljne upute za upotrebu cijele usluge i svih komponenta usluga.
24. Laboratorijskom uslugom prema ovom ugovoru smatra se usluga analize Izvršitelja laboratorijske usluge koju taj obavlja u skladu s najvišim europskim standardima te ih, pod nadzorom nadležnih njemačkih institucija, Izvršitelj laboratorijske usluge redovito pruža. Informacije o usluzi su objavljene na mrežnim stranicama Prodavatelja te se ažuriraju u skladu sa svakom promjenom u ponudi usluga Izvršitelja usluga.
25. Usluge biotehnološkog laboratorija koje su obuhvaćene paketom usluga iz ovog ugovora, odnose se isključivo na analizu stolice za čije uzimanje nije potrebna intervencija medicinskog osoblja.
26. Ponuđene usluge potrebno je shvatiti isključivo s aspekta prevencije i održavanja i njege tijela. Usluge obuhvaćene ovim uvjetima nisu medicinske te djelatnost Prodavatelja nije iz domene zdravstvene skrbi. Sukladno tome se Prodavatelj ograničava od svake odgovornosti i obaveza koje proizlaze iz zakonskih propisa koje definiraju zdravstvenu skrb.
27. Klijent biva informiran nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora elektronskom poštom i/ili telefonski o uvjetima konzumacije kupljenih usluga i njezinih komponenti (dostava, preuzimanje).
28. Prodavatelj je dužan osigurati dostavu naručenog nalaza Izvršitelja laboratorijske usluge Klijentu u najkraćem mogućem roku od dana otpreme uzorka na analizu Izvršitelju laboratorijske usluge, a najkasnije u roku od 42 dana, uključujući nalaz Prodavatelja na hrvatskom jeziku.
29. Cjenik paketa usluga za svaku pojedinu uslugu istaknut je na mrežnim stranicama Prodavatelja kao predugovorna obavijest. Istaknute cijene konačne su cijene za Klijenta i odnose na cijeli paket, koji obuhvaća sve kupljene usluge: cijenu usluge Izvršitelja laboratorijske usluge, organizacijskih i pomoćnih usluga Prodavatelja, troškove prijevoza, poštarine i druge pripadajuće troškove, cijenu nalaza Prodavatelja. U konačnu maloprodajnu cijenu uslugu uračunat je i pored na dodanu vrijednost (PDV).
30. Naknada istaknuta u cjeniku, naplaćuje se od Klijenta avansno prilikom kupnje odgovarajuće usluge na mrežnim stranicama Prodavatelja.
31. Klijent ima pravo na povrat troška usluge u slijedećim slučajevima:
a. Isporuka usluge koju nije moguće naručiti
b. Isporuka usluge čija komponenta ima grešku ili oštećenje
c. Ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
32. U slučaju kad komponenta usluge ima nedostatak, a Klijent je pravovremeno izvijestio Prodavatelja o istom, Klijent može tražiti zamjenu komponente unutar kupljene usluge. U slučaju da komponenta usluge ima vidljivo oštećenje, ili je Klijent pokušao prepraviti ili popraviti komponentu odnosno je oštećenje nastalo zbog neprikladne upotrebe, protivno uputama iz članka 19., nije moguće zamijeniti.
33. Prodavatelj te svi njegovi radnici dužni su čuvati kao profesionalnu tajnu sve što u obavljanju svog posla eventualno saznaju o zdravstvenom stanju Klijenta. Prodavatelj osigurava zaštitu privatnosti klijenta. Klijent osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci klijenta potrebni u procesu realizacije tražene usluge, koristit će se za daljnju međusobnu komunikaciju. Prodavatelj se obvezuje s posebnom pažnjom čuvati osobne podatke klijenta te ih ne smije priopćiti trećim osobama, osim Izvršitelju laboratorijske usluge u svrhu realizacije tražene usluge. Prodavatelj smije osobne podatke klijenta priopćiti trećim osobama, samo s odobrenjem Klijenta ili na zahtjev nadležnog tijela javne vlasti.
34. Prodavatelj odgovara za štetu koja bi Klijentu nastala neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na samu uslugu i organiziranje usluga predviđenih ovim Općim uvjetima poslovanja.
35. Za izvršenje usluga koje je Prodavatelj povjerio trećim osobama (laboratorijske usluge, prijevoz), odgovara Klijentu za štetu koja je nastala zbog potpunog ili djelomičnog neizvršenja tih usluga.
36. U slučaju nastanka štete za Klijenta, Klijent ima pravo sukladno važećim zakonskim propisima na nadoknadu šteta u obliku nove
usluge ili jednog od koraka usluge, izlaska iz kupoprodajnog ugovora ili financijske nadoknade štete maksimalno u iznosu ugovorene cijene odgovarajuće usluge ili paketa usluga.
37. Najveći iznos naknade štete koju bi temeljem točke 14. i 15. ovih Općih uvjeta, Prodavatelj bio dužan naknaditi Klijentu ne može premašiti ugovoreni iznos cijene paketa usluga.
38. U mjeri u kojoj je Klijentu naknadio štetu nastalu iz usluga koje je povjerio trećim osobama, Prodavatelj stječe sva prava koja bi Klijent imao prema trećoj osobi odgovornoj za ovu štetu (pravo na regres).
39. Klijent je dužan ustupiti Prodavatelju isprave i sve što je potrebno za ostvarivanje prava regresa.
40. Klijent ima pravo neposredno od treće osobe odgovorne za štetu zahtijevati potpunu ili dopunsku naknadu za pretrpljenu štetu.
41. Zastara za zahtjeve za nadoknadu štete nastupa nakon dvije godine nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora između Prodavatelja i Klijenta.
42. Ovi Opći uvjeti poslovanja objavljeni su u sjedištu i na mrežnim stranicama Prodavatelja. Objavljeni opći uvjeti poslovanja su definitivni i potpuni. Promjene ili nadopune ovih Općih uvjeta poslovanja moraju biti pismene kako bi se prevenirali nesporazumu ili konflikti na relaciji između Prodavatelja i Klijenta.
43. U slučaju da pojedine odredbe ovih Uvjeta u svijetlu budućih okolnosti u određenoj mjeri postanu ništetne, ostale odredbe ovih Uvjeta ostaju pravno važeće pri sklapanju kupoprodajnog Ugovora.
44. Klijent ima pravo prigovora ili reklamacije usluge i/ili komponente usluge Prodavatelju zbog postojanja materijalnih nedostataka na proizvodu u zakonskom roku sukladno odredbi čl. 422. st. 1. Zakona o obveznim odnosima. Eventualne prigovore (pritužbe, reklamacije) Klijent može uputiti Prodavatelju, bilo u poslovnom prostoru ili putem pošte, ili elektroničke pošte. Prodavatelj moli Klijenta dostaviti informacije s korisničkog profila, broja računa zajedno s opisom same reklamacije. Prodavatelj će na prigovor Klijenta odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Obrazac možete preuzeti ovdje: Pisani prigovor potrošača.
45. Prodavatelj će reklamaciju smatrati valjanom ako pregledom reklamacije utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
46. U slučaju opravdana reklamacije omoguće se raskid kupoprodajnog ugovora uz povrat određenog iznosa naknade ili zamjene komponente usluge. Najviši iznos naknade po prigovoru može doseći iznos cijene reklamiranog dijela usluga.
47. Klijent i Prodavatelj, eventualne sporove nastojat će riješiti sporazumno. Za slučaj spora ugovora Klijenta i Prodavatelja, koji nikako ne bi uspjeli riješiti sporazumno, nadležan je nadležni sud u Zagrebu te je za taj slučaj mjerodavno hrvatsko pravo.
48. Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac je ovlašten jednostrano raskinuti kupoprodajni ugovor ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od datuma isporuke usluge i njezinih komponenti. Rok otkazivanja kupoprodajnog ugovora počinje teći od dana kad je Klijent zaprimio uslugu odnosno komponentu usluge. Klijent mora obavijestiti Prodavatelja o otkazivanju ugovora pismeno putem elektroničke pošte koristeći informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora propisan pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu. Obrazac možete preuzeti ovdje. Ugovor se smatra otkazanim kad Prodavatelj primi pismenu obavijest o čemu će bez odgađanja obavijestiti Klijenta elektroničkom poštom. Klijent mora izvršiti povrat komponente usluge bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je sukladno čl. 74 Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Prodavatelj se obvezuje Klijentu vratiti cjelokupni iznos uplaćenih sredstava u roku od 14 dana, a rok počinje teći od dana kad komponenta bude vraćena Prodavatelju ili Klijent dostavio dokaz o slanju komponente Prodavatelju. Povrat sredstava bit će izvršen na način plaćanja na račun Klijentu ili pouzećem. Klijent koji iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora dužan je sam snositi izravne troškove povrata proizvoda. Sukladno čl. 77 Zakona o zaštiti potrošača Klijent je odgovaran za svako umanjenje vrijednosti kupljene komponente usluge koji je rezultat rukovanja kupljenom komponentom usluge. Prodavatelj utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjena iznosa povrata Klijentu uslijed umanjenja vrijednosti komponente.
49. Klijent nema pravno na jednostrani raskid ugovora ako je:
a. Ugovor o uslugama Prodavatelja isti u potpunosti ispuni, a ispunjenje započne uz izričiti prethodni pristanak Klijenta te uz
njegovu potvrdu kako je upoznat s činjenicom kako će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovog članka 44. Ako
usluga i njezine komponente budu u potpunosti ispunjene.
b. Predmet ugovora komponenta koja je izrađena po specifikaciji Klijenta ili je jasno prilagođena Kupcu.
50. Za sve što nije uređeno ovim općim uvjetima poslovanja primjenjuje se Zakon o elektroničnoj trgovini, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima i drugi zakonski propisi koji djelom uređuju pojedina pitanja iz ovog područja.
51. Prihvaćanjem ovih uvjeta prodaje Klijent pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio kupoprodajnog ugovora.
52. Centar Mikrobiom d.o.o. je vlasnik autorskih prava, idejnog i izvedbenog projekta kao i svih aplikacija na mrežnim stranicama Prodavatelja. Sve fotografije, kao i svi tekstualni materijali vlasništvo su Prodavatelja, te bez znanja i pismenog pristanka nije dozvoljeno kopiranje i/ili korištenje informacija istaknutih na ovim stranicama u komercijalne svrhe.
Sva prava su pridržana. Korištenjem mrežnih stranica Klijent se izričito obvezuje da podatke i informacije, a posebice fotografije i tekstove, kao i bilo koje druge materijale u vlasništvu Prodavatelja nećete koristiti u zakonom zabranjene ili ovim uvjetima nedopuštene radnje ili svrhe.
53. Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se od 1. travnja 2022. godine.